צימרים במירון > מאמרים > צימרים

צימרים לחרדים במירון

החרדי המצוי לא יכול לנפוש בכל מקום שעולה בדעתו. בניגוד למה שנראה לנו אולי לפעמים - הוא ממש לא מסכן בשל כך. הוא דבק באורח החיים שלו מרצון, ושמח עם כל ההגבלות שכביכול מוטלים עליו. האיסורים וההיתרים, המצוות והעבירות הם אלו המכוונים את חייו והוא רואה בהם תמרורים ומורי דרך המנתבים את דרכו בה הוא צועד.

צימרים לחרדים עשויים לתת את המענה המושלם לחרדי החפץ לצאת לנופש אך מבלי לסטות מאורח החיים הקפדני שלו.

מה המיוחד בצימרים המותאמים למגזר החרדי?

ישנן כמה וכמה נקודות חשובות שעליהם האדם הדתי והחרדי לא יוכל לוותר אף כאשר מדובר בנופש. חשובים לו שירותי הדת באותו מקום נופש. בית כנסת ראוי לשמו עם מנין מתפללים לפחות, ספר תורה כשר לימים בהם קוראים בתורה, חשוב לו שיהיה במקום מקווה וחשוב לו באופן כללי הצביון של מקום הנופש. החרדי לא ירצה לבלות במקום חילוני הנוגד את השקפתו ואת אורח חייו. מלבד זאת, יקשה עליו לרכוש דברי מאכל במקום שאין שם את המודעות למזון כשר ולכשרויות מהודרות המקובלות על האדם החרדי. במקומות רבים באזור הצפון ובמירון במיוחד, זיהו את הצורך בהצעת צימרים מיוחדים לנופש החרדי והדתי. המקומות הללו מושלמים מכל בחינה ואינם יורדים ברמתם במאומה ממקומות הנופש הכלליים. החרדים לא מפסידים דבר מההקפדה שלהם על העקרונות המיוחדים שלהם.

מה מציעים בצימרים לחרדים?

בצימרים הללו מציעים נופש בתנאים מפנקים באווירה נעימה ואטרקטיבית עם מיטב החוויות האפשריות. ישנם צימרים המצוידים בבריכה פרטית וישנם כאלה שיש בהם ג'קוזי. לרוב רובם של הצימרים גינה צמודה, פינת חמד של ממש. ישנם כאלה המציעים ערסלים ונדנדות להנאת הנופשים, פרגולות ועוד – ועוד.

איך נמצא צימרים לחרדים?

האתר 'צימרים במירון' מציע מגוון רחב של צימרים בגדלים שונים עם תוספות שונות, כך שנשארת רק מלאכת הבחירה בצימר המתאים. באתר מפורטים השירותים השונים שישנם בכל אזור ובכל צימר, כמו כן מלווים ההצעות השונות בתמונות של המקומות השונים, כך שהבחירה אינה מסובכת כלל.

למה דווקא צימרים במירון?

האדם החרדי נהנה לשלב בנופש שלו, מעבר לאטרקציות ולאקשן גם משהו לנשמה. במירון ניתן אכן לקבל את המנוחה והרגיעה הן לגוף והן לנשמה. אויר הפסגות הצלול כיין, לצד נופי הצפון המרחיבים את הלב, יחד עם התפילות המרגשות על ציון הרשב"י שבראש ההר, יוצרים נופש קסום ומיוחד שאי אפשר לתארו במילים.

חרדי שטעם אי פעם נופש במירון יתקשה להחליף אותו בנופש במקום אחר בארץ או בחוץ לארץ.

אז אם גם אתם מחפשים צימרים לחרדים באזור הצפון או במירון, אנו מזמינים אתכם להיכנס אל האתר שלנו – צימרים במירון – ולהתרשם מהמבחר ומהמגוון ולבחור מתוך ההצעות הרבות את הצימר שהכי מתאים לכם. מובטח לכם נופש מדהים שירגיע את הגוף ואת הנפש.

מנופש כזה – תצאו חדשים!

לחצו כאן - לרשימת כל הצימרים שלנו במירון